Przyciągnięcie klienta, zwrócenie jego uwagi na dany produkt czy usługę to podstawowa funkcja reklamy. Każdy szanujący się przedsiębiorca docenia jej wagę i szuka odpowiednich rozwiązań. Interesującym sposobem reklamy mogą być reklamowe standy. Czym są i dlaczego warto się nimi zainteresować?
Czym jest stand reklamowy?
Firmy coraz chętniej korzystają z reklamy w postaci standów reklamowych. Czym właściwie one są? Można je zdefiniować jako nośniki reklamy zewnętrznej, które nie posiadają określonego wyglądu i wymiaru. Tyle definicja. A mówiąc prosto, są to różnego rodzaju stojaki, które mają za zadanie promowanie i ekspozycję produktów i usług firmy. Zwykle są zaopatrzone w logo firmy.Standy reklamowe wykonywane są z różnych materiałów. Zależy to głównie od tego, gdzie będą wykorzystywane oraz jak długo mają posłużyć. Standy, które mają być ustawione w pomieszczeniach, robi się najczęściej z papieru i kartonu. Są wprawdzie niezbyt trwałe, ale za to tanie. Jeśli standy mają być wykorzystywane przez dłuższy czas lub na zewnątrz, to wykonuje się je z metalu, tworzyw sztucznych czy drewna.
Gdzie najlepiej wykorzystywać standy?
Standy reklamowe mogą być używane w bardzo różnych miejscach. Można ich używać wewnątrz budynków oraz w plenerze. Znakomicie sprawdzają się na różnego rodzaju konferencjach i targach. Ze standami reklamowymi każdy spotkał się też w sklepach. Ponieważ przeznaczeniem standów reklamowych jest przyciągnięcie uwagi klienta i skłonienie go do określonego zachowania, warto je ustawiać wszędzie tam, gdzie potencjalny klient się pojawia. Może to być np. biblioteka z wyłożonymi na standach nowościami czytelniczymi czy miejsce przed sklepem, gdzie stand przykuwa wzrok pięknymi owocami, zachęcając do ich zakupu.
Zalety standów reklamowych
Standy reklamowe mają sporo zalet, które zachęcają firmy do ich stosowania. Przede wszystkim mogą mieć bardzo różnorodną formę, dostosowaną do potrzeb i specyfiki firmy. Doskonale sprawdzają w bardzo różnorodnych sytuacjach i miejscach. Są wyjątkowo uniwersalne, więc można je stosować w każdych warunkach i w każdym miejscu, zarówno wewnątrz budynków, jak i w plenerze.Ogromną zaletą standów reklamowych jest ich niski koszt i duża efektywność działania. Dzięki temu mogą sobie na nie pozwolić nawet niewielkie firmy, których nie stać na inne sposoby reklamy. Standy, nawet te wykonane z kartonu, są stosunkowo wytrzymałe i odporne na zniszczenia. Mogą więc służyć przez wiele lat jako nośnik reklam. Dzięki temu nie trzeba zbyt często inwestować w reklamę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Stojaki reklamowe.